Odpowiedź jest krótka: tak. Te obie technologie w połączeniu sprawiają, że zyskujesz zupełnie nowy wymiar obsługi Klienta. Program dla biur nieruchomości pozwala na zarządzanie całą firmą, generowanie sprzedaży i skuteczną opieką nad Klientem. Z kolei system MLS daje Ci dostęp do szerokiego rynku ofert nieruchomości, więc możesz zarabiać dużo więcej niż, gdybyś działał tylko lokalnie.
Po co jest system CRM dla biur nieruchomości?
CRM po angielsku to Customer Relationship Management, co na polski tłumaczymy: Zarządzanie Relacjami z Klientem. Takie oprogramowanie dla biur nieruchomości daje możliwość kompleksowego zarządzania firmą i relacjami z grupami Klientów oraz pojedynczymi osobami. Dodatkowo system CRM dla biur nieruchomości obejmuje prognozowanie oraz analizę trendów i zachowań klientów, oraz daje potężne narzędzie marketingowe. Zestaw danych, na których opiera się to rozwiązanie, sprawi, że zyskasz potężną wiedzę o odbiorcach Twoich usług. Dzięki temu wykreujesz odpowiedni przekaz i dotrzesz precyzyjnie ze swoją ofertą do osób zainteresowanych.
Oprogramowanie dla biur nieruchomości w działaniach marketingowych
Baza danych CRM ułatwia wysyłanie spersonalizowanych wiadomości do Klientów w sposób automatycznych. Dzieje się tak dlatego, że program dla biur nieruchomości wyciąga informacje z bazy i wkłada je w treść e-maili. Oprogramowanie dla biur nieruchomości oferuje kilka rodzajów zautomatyzowanych kampanii, które mogą wykorzystywać dane do napędzania konwersji. Możesz stworzyć na przykład serię powitalną maili, aby przedstawić swoje usługi potencjalnym klientom (na przykład każdemu, kto subskrybuje Twój newsletter). Jest to świetna okazja do zaoferowania zniżki lub promocji, aby skłonienia do wejścia w relację od razu. Dobry system CRM dla biur nieruchomości automatycznie śledzi przychody generowane przez każdą automatyzację, dzięki czemu możesz zobaczyć, co działa i zoptymalizować swoją strategię.
Jak działa system MLS?
System MLS pomaga pośrednikom w wystawianiu i sprzedaży nieruchomości poprzez wymianę informacji, co prowadzi do dzielenia się prowizjami. Chodzi o to, że gdy oprogramowanie dla biur nieruchomości informuje Cię, że ktoś inny ma do sprzedania np. dom, to możesz go zaproponować swoim Klientom. Jeżeli transakcja dojdzie do skutku, to dzielicie się prowizją wedle umowy, którą zawarliście. Ma to duże korzyści, gdyż pozwala biurom nieruchomości z mniejszym zasobem zarabiać mimo mniejszej oferty.